Mini Vozík

Doručenie zdarma pri objednávke nad 250 EUR

Podmienky & Zásady

Podmienky & Zásady

Táto webstránka ("webstránka") je riadená Nivito AB.

Potvrdenie objednávky & pokladničný blok

Akonáhle obdržíme vašu objednávku, zašleme vám na email elektronickú faktúru ako doklad vášho nákupu. Je dôležité, aby ste pri objednávke dodali správnu emailovú adresu. Odporúčame vám, aby ste si tento email uložili, aby ste sa jednoducho dostali ku kontaktu s našim zákazníckym servisom v prípade potreby. Potvrdenie objednávky (blok) tiež slúži ako doklad o kúpe.

Platba po celom svete

Akceptujeme Visa, Mastercard, American Express, Discover, Direct bank transfer, ACH Direct Debit, Android Pay, Apple Pay, Google Pay, Masterpass, PayPal, PayPal Credit, UnionPay, Venmo, Visa Checkout.

Farby & Povrchy

Cieľ spoločnosti Nivitol je popísať veci na webovej stránke tak ako sa dá. Rovnako tak si prosím uvedomte, že nastavenia farby, osvetlenia, atd. môžu spôsobiť, že váš dojem z farieb zobrazených na našej stránke sa môže líšiť od skutočnosti. Nivito nemôže byť zodpovedné za nič z menovaných skutočností.

Nedoručené

Donášky, ktoré neboli doručené, kontaktujte naše zákaznícke centrum na: support@nivito.com, je treba uviesť vaše ID objednávky a telefónne číslo.

Nivito si vyhradzuje právo čiastočne alebo úplne zrušiť akúkoľvek objednávku. Toto sa môže stať pri chybnej cene, systémovom zlyhaní alebo pri zneužití platby.

Nivito robí vždy všetko preto, aby informácie zobrazené na stránke boli presné. Napriek tomu sa môže stať, že sa vyskytnú chyby alebo systémové zlyhanie. Ceny zobrazené na stránke nie sú ponuka a ani zmluva. Ceny a dostupnosť sa môžu zmeniť bez predošlého oznámenia.

Postup pri poškodenom tovare

Všetok tovar, ktorý vám dorazil už poškodený, musí byť deklarovaný do 7 dní.

Viditeľná škoda:

  • 1) Je dôležité, aby ste povedali o všetkých viditeľných škodách priamo kuriérovi. Zapíšte si kuriérove ID/Meno.
  • 2) Odfoťte si zásielku.
  • 3) Po obdržaní sa nám ozvite na support@nivito.com.

Úmyslene utajená škoda:

  • 1) Fotky tovaru v kartónovom balení (pred inštaláciou)
  • 2) Kontaktujte nás na support@nivito.com
  • 3) Náhrada nebude poskytnutá v prípade, že tovar bol už nainštalovaný.

Záruka:

10 ročná záruka na umývadlá a vodovody (nezahrňuje súčiastky ako tesnenie/manžety, vložky, aerátor a hadice.), 3 ročná na tesnenie/manžety, vložky, aerátor a hadice. Umývadlá a vodné odtoky pre umývadlá musia byť inštalované skúseným inštalatérom.

The warranty does NOT coverZáruka sa NEVZŤAHUJE na manpuláciu, ak sa nepostupuje podľa návodul.

Kvôli tomu ,že sa zákaznícke listiny pripravujú veľmi priskoro (niekedy aj mesiace pred uskutočnenou objednávkou), môže sa stať, že obdržíte nejaké ponuky aj po tom, ako nám oznámite, že si už neprajete dostávať reklamné materiály. Vážime si vaše pochopenie a urobíme všetko preto, aby sme vašej žiadosti čím skôr vyhoveli.

Starosť o umývadlo

Dbajte na pokyny pre vaše farbené Nivito umývadlá z nerezovej ocele vyvarujte sa KONTAKTU S DRSNÝM A ŠPINAVÝM POVRCHOM keďže na novej nerezovej oceli je ľahké vidieť škrabance!

  • Farbené umývadlá by mali byť čistené s mydlovou vodou a jemnou utierkou alebo špongiou, potom vytreté a vysušené osuškou.
  • Farbenie je silídny náter (Fyzická naparená vrstva) na povrchu nerezovej ocele – Silným škrabancom sa treba vyvarovať.
  • Nikdy nepoužívajte oceľové vlákna na čistenie umývadla (Oceľové vlákna by sa nemali používať na nerezovú oceľ, pretože môže zanechať oceľovú vrstvu na umývadle a spôsobiť hrdzu.
  • Nikdy nepoužívajte brúsne čistiace vankúšiky na čistenie farbených umývadiel.
  • Nikdy nepoužívajte solné chemikálie alebo bielidlá na čistenie farbených umývadiel.
  • Vyvarujte sa dlhému kontaktu s obyčajnými oceľovými zásobníkmi (napr. konzervy), kedže z nich môže vzniknúť hrdza.
  • Vyvarujte sa dlhému kontaktu s kyselinami z ovocných štiav, soľami, čajovými vreckami atď., pretože zanechávajú fľaky.

Nároky

Počas 10 rokov od uskutočnenia vašej objednávky, máte právo vyjadriť nespokojnosť so spracovaním a defektami na materiále. V prípade defektu Nivito ponúka opravu, náhradné súčiastky, výmenu alebo preplatenie tovaru.

VŠETKY musia byť riešené s lokálnym dodávateľom vo vašej krajine. Pokiaľ bola objednávka uskutočnená na webe, zašlite váš nárok na support@nivito.com, v inom prípade budete musieť kontaktovať obchod, atď. Kde ste váš tovar zakúpili alebo lokálnu agentúru Nivito vo vašej krajine.

Platba je preplatená po tom, ako to všetci odsúhlasili v priebehu 30 dní.

Vrátenia tovaru

Všetky vrátené peniaze budú preplatené na rovnaký účet/kreditnú kartu, kde bola uskutočnená kúpa, pokiaľ nie je uvedené inak. Peniaze sú zvyčajne vrátené do 30 dní.

Dane a clo

Všetky ceny uvedené na webstránke zahrňujú 25% VAT. Všetci zákazníci mimo EU sa musia postarať o dane & ceny cla na vlastný nárok. Zákazníci firiem u nás musia mať založený účet.

Donáška

Doprava zdarma pri nákupe nad 450 € po celom svete. Do všetkých miest podľa PSČ. Nie sme zodpovedný ak sa na vašu adresu nedá doručovať. Doba doručenia v EU 1-2 týždne, mimo EU 1-3 týždne.

Zásady vrátenia tovaru

Všetky nároky na návrat tovaru musia byť uskutočnené podľa:

  • 1) Tovar musí byť neotvorený
  • 2) Tovar musí byť zabalený v originálnom obale.
  • 3) Musí byť vrátený v nepoužívanom stave. (váš tovar inak nebude prijatý)
  • 4) Bude vyzdvihnutý prepravcom našej voľby.
  • 5) Po tom, ako bude tovar namipreskúmaný, zaistíme vrátenie peňazí. (ako je všetko podľa našich pravidiel).

Otázky pre Nivito?

Skontaktujte nás